altex.ro
Lenovo M2
VEZI PRETURILenovo M2, vehiculul ideal pentru oamenii care locuiesc în apartamente, care nu au garaje sau suficiente spații de parcare și care vor să se miște ușor prin oraș.
DESIGN90
CARACTERISTICI85
PERFORMANȚĂ75
PREȚ100
PORTABILITATE95
Trotineta electrică Lenovo M2 este o opțiune pentru cei care își doresc un scuter de calitate fără să cheltuiască mulți bani. M2 are o mulțime de caracteristici care îl scoate în evidență în competiția cu ceilalți concurenți, ceea ce îl face o alegere excelentă pentru oricine caută un scuter electric de calitate.
Denumire: | Lenovo M2 |
Sistem de pliere | Da |
Aplicatie Smart | Da |
Viteză maximă | 25 kmh |
Trepte de viteze | Da |
Unghi de urcare | 15 grade |
Dimensiuni (LxAxI cm) | 111.5 x 51.5 x 111.5 |
Greutate | 15 kg |
Greutate suportată | 100 kg |
Lumini față-spate | Da |
Funcție cruise control | Da |
Baterie | 7500 mAh |
Autonomie maximă | 30 km |
Timp încărcare | 3-4 ore |
Tensiune încărcare | AC 110 - 220V/ 50/60 Hz 2,5 A |
Producător | Lenovo |
Trotinetele electrice oferă o formă inteligentă, alternativă de mobilitate personală, mai ales în comparație cu bicicletele și motocicletele. Ele devin din ce în ce mai populare datorită confortului și rentabilității lor.
Mersul pe trotinetele electrice se învață mai ușor și necesită mai puțin efort fizic decât bicicletele. Nu aveți nevoie de permis de conducere pentru a conduce unul și nu trebuie să fie înmatriculat ca motocicletele. Trotinetele electrice sunt de obicei mai accesibile și mai bune pentru mediul înconjurător, deoarece nu trebuie să le alimentați și nu necesită multă mentenanță.
Lenovo își extinde linia de produse și intră și în domeniul caselor inteligente. Scuterul lor electric M2 face parte din această linie. În condițiile în care modurile alternative de transport devin tot mai populare din cauza pandemiei de COVID-19, Lenovo se confruntă cu o concurență acerbă din partea altor mărci și producători cunoscuți.
Trotinetele electrice pot arăta ca niște jucării pentru copii, dar de fapt pot călători destul de departe și repede.
Lenovo M2 are o viteză maximă de 25 km/h și poate parcurge până la 30 km într-o încărcare completă. Comparativ, viteza medie a bicicliștilor urbani care merg cu bicicleta într-un ritm relaxat este de aproximativ 12 – 16 km/h.
Scuterul electric Lenovo M2 are câteva caracteristici care îl fac să iasă în evidență față de alte modele. Are un design elegant, cu caracteristici unghiulare și curbate și este disponibil în alb sau negru. Textura mată îi conferă un aspect modern.
Șasiul lui M2 este construit dintr-un aliaj ușor de aluminiu, ceea ce îi conferă o greutate proprie de sub 15 kg. În ciuda faptului că este ușor, păstrează o structură solidă, făcându-l destul de greu de transportat. Poate suporta o sarcina utila maxima de 120 Kg.
Mecanismul de pliere frontală din aliaj de magneziu se blochează destul de simplu, facilitând astfel transportul și depozitarea. Măsoară 1110 x 1110 x 515 mm când este complet extins și când este pliat, măsoară 1130 x 503 x 515 mm.
Profilul frontal este subțire, cu excepția ghidonului care iese puțin în afară. Sub tijă veți găsi un singur far cu proiector LED, în timp ce în partea de jos se află suspensia și aripa față.
Farul funcționează bine noaptea, dar are un unghi de lumină redus. În plus, i-ar putea folosi mai multă luminozitate, dar să nu ne plângem prea mult. Cele două stopuri de pe fiecare parte sunt adecvate, dar lipsește lumina de frână. Deci nu va deveni mai luminos sau nu va străluci mai tare nici măcar atunci când apăsați pe mânere.
Privind partea laterală a scuterului, veți vedea tava bateriei care este relativ subțire. La capătul opus se află cricul montat în partea din față, care este fabricat din plastic. Deasupra se află puntea, care este cauciucată pentru o aderență mai bună. Are o lățime de 7 inci, oferind astfel destul spațiu pentru a sta și a vă deplasa. Portul de încărcare este situat în zona mecanismul de pliere și este montat într-o poziție mai înaltă.
Partea de sus a e-scooterului este destul de standard, cu o singură manetă de frână care controlează ambele roți și o sonerie pe partea stângă. În partea dreaptă este accelerația care se poziționată astfel încât să fie acționată cu degetul mare, iar ambele părți au mânere anti-alunecare punctate pentru un control mai bun.
Cât despre roți acestea sunt echipate cu anvelope de tip fagure nepneumatic de 8,5 inch cu accente reflectoarizante portocalii ce sunt instalate în față și în spate. Aceste anvelope nu folosesc aer, ci au modele hexagonale în interior pentru a ajuta la absorbția terenului mai accidentat.
Lenovo M2 are un panou de instrumente digital simplu care afișează informații de bază, inclusiv viteza, treapta de viteza utilizată, kilometrajul și durata de viață a bateriei. De asemenea, vine cu control din aplicațiea mobilă și suport Bluetooth, astfel încât utilizatorii își pot conecta cu ușurință scuterul la alte dispozitive sau accesorii pentru a-și urmări și mapa cursele.
Pentru a-l porni, tot ce trebuie să faceți este să activați un buton de pe bara din mijloc de sub ghidon. Același buton este, de asemenea, folosit pentru a aprinde farurile LED și luminile din spate.
După o mică împingere pentru a ajunge la viteza la 3 kilometri pe oră, apeși în jos clapeta de accelerație acționată cu degetul mare de pe ghidonul din dreapta și ai plecat. Imposibilitatea pornirii de pe loc este o caracteristică de securitate suplimentară. Pe partea stângă a ghidonului se află o pârghie de frână și o sonerie.
Trotineta electrică vine și cu o funcție de control al vitezei care menține și controlează automat o viteză constantă în timpul deplasării, astfel încât să nu fie nevoie să apăsați în permanență pentru a merge înainte. Acest lucru poate ajuta la reducerea oboselii mâinilor, în special în timpul călătoriilor mai lungi. Trotineta electrică M2 oferă și posibilitatea schimbarii vitezei.
M2 este alimentat de un motor electric de 350 W și o baterie de 7,5 Ah. Poate merge până la 30 km cu o singură încărcare și are o viteză maximă de 25 km/h. Lenovo a inclus, de asemenea, un sistem inteligent de gestionare a bateriei pentru oferi protecție suplimentară împotriva problemelor comune asociate vehiculelor electrice, cum ar fi scurtcircuitul, supracurent, supraîncărcare, supradescărcare și temperaturi extreme. Acest sistem ajută la menținerea performanțelor optime pe drum.
Este nevoie de aproximativ 3-4 ore pentru a încărca bateria de la 0 la 100%, un timp mai rapid decât oferă concurența.
M2 are anvelope non-pneumatice de 8,5 inchi care sunt bune pentru drumurile ușor accidentate, precum și un sistem de suspensie cu triplu amortizare care îl ajută să facă față înclinațiilor de până la 15 grade. În general, experiența este lină.
Deși sistemul de suspensie este bun, nu este indicat să folosiți M2-ul pe drumuri pline de gropi sau obstacole, deoarece platforma este destul de aproape de sol și veți atinge fundul dacă dați într-o groapă sau întâlniți un obstacol.
Scuterele entry-level au o problemă comună cu urcarea dealurilor sau drumurilor abrupte. Deși sunt evaluate să facă față unei înclinații de până la 15 grade, pot avea nevoie de asistență suplimentară pentru a urca un deal. Fără impulsul adecvat, este posibil să fii nevoit să dai scuterului o împingere suplimentară sau s-ar putea să ajungi să mergi pe jos dacă înclinația este prea mare. Cu toate acestea, în cea mai mare parte, aceste scutere sunt încă capabile să urce aproape orice pantă dintr-un oraș; greu dar trece.
Atât frânele din față, cât și cele din spate au o putere de oprire bună. Venind cu viteză maximă (25 km/h), după ce ai apăsat frâna, există o distanță frânare de aproximativ 3 metri și jumătate, ceea ce nu este deloc rău. Singurul moment în care anvelopele ar derapa ar fi dacă ai trage frâna prea brusc sau dacă drumul este puțin umed. Ambele condiții sunt de înțeles. Dar dacă vrei să fii elegant, derapajul intenționat este de asemenea posibil.
Cum s-ar compara noul scuter Lenovo cu alte scutere populare care au fost pe piață de ceva vreme? De exemplu, scuterele Xiaomi Mi Essential și 365 sunt două dintre cele mai comune pe care le vedeți pe străzi.
Puse una lângă alta, Lenovo M2 și Xiaomi sunt foarte asemănătoare ca design, dar există câteva diferențe cheie între ele. M2 este mai greu cu 3 kilograme, dar acest lucru oferă o călătorie mai stabilă. De asemenea, are sistem de suspensie și anvelope negonflabile. Bicicleta Xiaomi are anvelope pneumatice care par a fi mai bune în a prelua imperfecțiunile drumului. M2 are, de asemenea, un motor mai mare de 350 W și timpi de încărcare mai rapizi. Este un lucru bun că vedem concurență între aceste două branduri.
Lenovo întârzie semnificativ pe piața scuterelor electronice, mai ales având în vedere că Xiaomi oferă deja o gamă diversă, de la Mi Scooter Essential până la Scooter Pro 2 de top. Trotineta electrică Lenovo M2 își propune să provoace scuterele de gamă inferioară până la mijlocie de la Xiaomi, oferind o sarcină utilă maximă mai mare, timpi de încărcare mai buni și un motor mai puternic care poate face față unghiurilor de urcare mai abrupte.
Lenovo are o prezență de retail mai puternică decât Xiaomi, ceea ce ar putea oferi lui M2 un avantaj în ceea ce privește serviciile și mentenanța.
Trotinetele electrice sunt și astăzi o noutate și sunt foarte atrăgătoare pe șosea. Copiii tind să arate și să se entuziasmeze când văd pe cineva mergând pe una. De asemenea, îți conferă un ușor sentiment de superioritate doar treci pe lângă oameni care merg și pe lângă bicicliști care rămân în urmă și tot ce trebuie să faci este să apeși un buton.
Aglomerația din orașe face ca Lenovo M2 să fie ideal pentru oamenii care locuiesc în apartamente, care nu au garaje sau suficiente spații de parcare. Puteți să le ridicați cu ușurință pentru a intra în clădiri și a le aduce în lifturi. Pentru cei care fac naveta la serviciu, nu ar trebui să fie o problemă să o introducă în spațiul de lucru și să-l ascundă sub un birou pe timpul zilei.